لایو ویورس جونگکوک!🔥
لایو ویورس جونگکوک!🔥
آه خیلی ناراحتم... ناراحت، حس ميکنم دارم دیوونه ميشم [بهخاطر اشتباهی که توو اجرا کرده] آرمی، متأسفم. دفعه بعد که شانس اجرا کردن توو یه کنسرت رو داشتم دیگه نباید اشتباهی بکنم. خیلى تمرین کردمها، ولی یادم رفت... آه چهطور یادم رفت، یهو مغزم خالی شد
*آلبوم D-Day رو از اول پلی کرده* آه کنجکاوم بدونم یونگی هیونگ الان داره چیکار ميکنه؟ کنسرت رو با رضایت تموم کرد؟
#WEVERSE
آه خیلی ناراحتم... ناراحت، حس ميکنم دارم دیوونه ميشم [بهخاطر اشتباهی که توو اجرا کرده] آرمی، متأسفم. دفعه بعد که شانس اجرا کردن توو یه کنسرت رو داشتم دیگه نباید اشتباهی بکنم. خیلى تمرین کردمها، ولی یادم رفت... آه چهطور یادم رفت، یهو مغزم خالی شد
*آلبوم D-Day رو از اول پلی کرده* آه کنجکاوم بدونم یونگی هیونگ الان داره چیکار ميکنه؟ کنسرت رو با رضایت تموم کرد؟
#WEVERSE
- ۵.۲k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط