{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#پیام

#پیام

عشق من طناز خانوم 🎶🎶
باوفا و مهربون.
گیس داره برگ خزون 🎶🎶
چشم داره ابرو کمون.

گیلاس باغم اون بود🎶🎶
چشم و چراغم اون بود.
الماسو در آوردن 🎶🎶
طناز خانومو بردن...
دیدگاه ها (۱۱)

باسلام...... حرف دل هواسمون هست!!!؟؟؟ هواسمون هست : داریم ...

احترام به بزرگتر واجب است 👌👌👌

نسرين عزیز

#هایده ♥️🫀

پارت سوم

ادامه تکپارتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط