سیاه سفید:)بگید که فقط من نبودم که داشتم کامنتا رو می خون
سیاه سفید:)بگید که فقط من نبودم که داشتم کامنتا رو می خوندم🤣واقعا برای بعضیا متاسفم آخه حامی آزاده هر کاری که دلش می خواد انجام بده این دلیل نمیشه که چون فن پیجن بیان درباره ی حامیم نظر بدن یه نفر اومده تو کامنتا گفته یه نمه ریش بزار اینطوری اصلا بهت نمیاد و... یا بعضیا میگن اونی که عقب سمت راسته خوابش میاد و بی احساسه و ... شاید دوست حامی باشه و حامی ناراحت شه که به دوستش توهین میکنن😐
- ۹۷۵
- ۰۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط