{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونید یکی از حسای بدی که از دوستام گرفتم چی بود اینکه چ

میدونید یکی از حسای بدی که از دوستام گرفتم چی بود اینکه چند بار بهشون گفتم سلام جواب سلاممو ندادن دستمو دراز کردم دست بدم خیلی راحت نادیده گرفتن و رد شدن بهشون گفتم. خداحافظ جوابمو ندادن باهاشون صحبت کردم به حرفام گوش ندادن و من هنوزم دارم بهشون توجه میکنم و نمیدونم چرا انقدر این قلب لامصب من مهربونه و میتونم سنگ دل بشما ولی میترسم میترسم از اینکه یکی دیگه مثل من دلش بشکنه هرچند دشمنم هم باشه بازم نمیتونم دل کسی رو بشکنم سخته برام اوایل با خودم گفتم بالاخره بعد ۸ سال که مدرسه میرم تو مدرسه به جای یدونه دوست یک عالمه دوست دارم ولی اونا حتی جواب سلامم هم نمیدن و جواب پیامامو و من اینجا اضافیم💔💔
دیدگاه ها (۹)

دقیقا😂😂😂

حالا حالا هستم👍😂🤣🤣

💔💔

ساعت یک و پنچ دقیقه شبمن فکر کردم میتونم راحت از کنارش رد بش...

دختر بد (سناریو جواهر بخش ای)

آرزوی دیدارت را دارم....پارت 26["ویو سلین"]چندین لباس سفید و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط