{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلگیرم

دلگیرم
از دنیآ و روزگآرش
از بی کسی هآ و سکوت هآ!
این منم که اینگونه خسته ام
منی که همیشه خوب بودم و خندآن
منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل!
نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم!
چون “تـو”، “من” نیستی!
پس لطفا قضآوتم نکن…💔
دیدگاه ها (۰)

😢💔🥀

💔🥀

من عاشق نمیشم 🚫🍷

« شیطون کوچولوی من »(پارتی که نوشته بودم آپلود نشد😭)بعد از آ...

پسر بد (4)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط