{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صد سالم جون بکنین بازم زیر مایین پس زور الکی نزن غارنشین🤷

صد سالم جون بکنین بازم زیر مایین پس زور الکی نزن غارنشین🤷‍♀️😂
دیدگاه ها (۰)

مخاطب ندارم قشنگ بود گذاشتم🤷‍♀️👍

هر شب الکلاسیکو😂😔

افسردگی منو بد زد زمین:)😪

آدما ذاتشون کثیفه مث هوا تهران🤷‍♀️😔

ببخشید بچه ها نتونستم پارت بدم چون ما داریم اسباب کشی میکنیم...

Fate is predetermined

عشق🖤🍒سیاه♡꙳ 𝓼𝓲𝔂𝓪𝓱🖤🍒𝓪ş𝓴♡꙳پارت یازدهم چاعان لیا داشتن تو راهرو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط