{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی یکی ازم میپرسید چند تا دوسم داری

وقتی یکی ازم میپرسید چند تا دوسم داری
یه عدد بزرگ میگفتم...
ولی وقتی تو ازم می پرسیدی چند تا دوسم
داری می گفتم :یکی!!!
میدونی چرا؟
چون قویترین وبزرگترین عددیه که میشناسم
دقت کردی که قشنگترین وعزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟
ماه یکیه....
خورشید یکیه....
زمین یکیه ....
خدا یکیه....
مادر یکیه....
پدر یکیه....
تو هم یکی هستی....
وسعت عشق من به تو هم یکیه...
پس بدون از الان تا همیشه یکی دوست دارم.
دیدگاه ها (۰)

حبسم تو چشات

مخاطب داره💜

تولد بعضی آدما فقط یه روز توی تقویم نیست.یه یادآوریه؛ یادآور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط