{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب خببب ببخشید دوستان این روزا فعالیتم کمه..ایشالا بکم دا

خب خببب ببخشید دوستان این روزا فعالیتم کمه..ایشالا بکم دانشگاهه.... جلو بره دوباره باهم میترکونیم..گاهی میام ویسگون عاف نیستم🤍
من آذریم💕😮‍💨
دیدگاه ها (۱۲)

عادیه سرش گریههه کردمم😭

حاضرم جون بدم براششش😮‍💨🗿🤍

سلاااممم به همه خوشگلای پیجم.. چطورین عشقای من؟🎀میونا رو که ...

قرمز یا بنفش؟🤨😃

سلام خشگلا من خاله سنجوعم من تازه به ویسگون امدم خب من زیاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط