{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام ببخشید که نبودم گفتم که یه ماه یا دو ماه نیستم فقط ی

سلام ببخشید که نبودم گفتم که یه ماه یا دو ماه نیستم فقط یه سوال


معنی اینارو بهم میگین

تایپ

شیپ

وایب

و همینا فک کنم معنی دقیقشو نمدونم🫥
دیدگاه ها (۱۷)

هورااااااا مبا رکهههه مرسی از حمایت هاتون❤️❤️❤️❤️❤️

فردا تولد کیوت ترین پیشیه دنیاست تولدت مبارک😍🥹🖤🩶❤️

سلام متاسفم بچه ها تا یه ماه یا دو ماه نیستم

in your eyes

خب سلام گفتم خودم رو معرفی کنم تا بیشتر بشناسینم 🎀🤍 اول از ...

دختر بد (سناریو فیک جواهر بخش ای)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط