{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی میشد اینقدر دور نبودی

چی میشد اینقدر دور نبودی
زیر بارونا باهات راه میرفتم
میرفتیم کافه دست همو میگرفتیم به ستاره ها نگا میکردیم ارزو میکردیم
دیدگاه ها (۰)

کاش یکم...یکم شبیه اونا بودم کاش منم مثل اونا بیخیال ایندم ب...

مرسی که تحملم کردین...

هی رفیق تا دیر نشده اعتراف کن..

هیچکس تو نمیشه...

فیک

پارت ۱بارون آروم به شیشه‌های کافه میخورد و صدای موزیک ملایمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط