{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی یه غمخوار داره...

هرکی یه غمخوار داره...
یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه خیلی حالم عجیب بود دوست داشتم ضبطش کنم.... ـ
.
.
#ماه #محرم #ماه #خون_ بر_شمشیر
#عاشورا #عاشورایی
#عزاداری
دیدگاه ها (۲)

𝓑𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓘 𝓢𝓪𝔀 𝓨𝓸𝓾#BeforeISawYou#Part_2(ویو لارا)صبح با صدای ز...

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط