{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خورشیدو فروختی باهاش شمع خریدی ؟!

خورشیدو فروختی باهاش شمع خریدی ؟!
الحق که ریدی .‌‌
دیدگاه ها (۰)

زیاد که پاش بمونی جات میشه همونجا...!

زیاد که پاش بمونی جات میشه همونجا...!

گاهی ترس⁧⁧ها میشن درس⁧⁧ها!

من نمی‌‌خوام کسی عقلمو سر جاش بیاره...کسی رو میخوام که باها...

ادامه پارت ۲...هر بار ات جیغ می‌کشید. هر بار صدایش تو زیرزمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط