{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱ ژوئن.....

۱ ژوئن.....
آقا دیشب نصف شب اون پستو گذاشتم از سر خودم وا کنم ،امروز که بیدار شدم دیدنش یکجوری بود پاکیدمش اینو گذاشتم ،کلا هدفم یادآوری یک ژوئن بود،میتسورییییی
🎀🎀🎀🎀
☆☆☆☆☆☆☆☆
دیدگاه ها (۱)

با این که ویسگون تارش می‌کنه ولی خب

😂😂😂

یه سوال ،مدرستون درباره‌ی امتحانای نوبت دوم چیزی نگفته که مث...

نقاشی های که سر زنگ ریاضی و هنر می‌کشیدم که الان به چخ رفتن....

درود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط