{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این داستان واقعی هست .........ودراخرباوجود پزشک شدنش ازدو

این داستان واقعی هست .........ودراخرباوجود پزشک شدنش ازدواج کردنش وبچه دارشدنش سالهابخاطربدرفتاری وکتک زدن مادرش وخوشحال ازدفن کردن مادرش بود بعداز دفن کردنش که نامه رو بهش میدن ومیخونه اوارتوسرش خراب شد اما دیگه دیرشده بود
دیدگاه ها (۰)

اگه می خوایین پارت دو هم بزارم چون هنوز همش رو نگفتم

(صدای در...) جونکوک تقریباً دم در دفتر با دیدن بوسه عاشقانه ...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹³ یونگی می خواست چیزی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط