{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسکوری عاشقانه دستای تو

ای که بی تو خودمو تک و تنها می‌بینم
 
هر جا که پا میذارم تو رو اونجا می‌بینم
 
یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود
 
قصه‌ی غربت تو قد صد تا قصه بود
 
یاد تو هر جا که هستم با منه

#داریوش

در غیابِ تو کسی
شاد ندیدست مرا
.
دیدگاه ها (۰)

استوری عاشقانه کمکم کن

استوری عاشقانه فندک تب دار

استوری عاسقانه تنها با گل ها

استوری عاشقانه‌ی عسق آسان ندارد

آینه جادویی

پارت ۱ ویو نارومیراهرو ها را یکی پس از دیگری طی می‌کنم. درست...

پارت ۶:شب هایی از لس آنجلس"من عاشقت بودم، هستم، و خواهم ماند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط