{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرم همه آدم ها ی بار باید تا تهش برن؛تا ته اون چیزی ک

به نظرم همه آدم ها ی بار باید تا تهش برن؛تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن
برن و تا جون دارن براش بجنگن! اونقدر که خسته و زخمی برگردن، مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده،
مهم اینه که تهشو دیدن.
کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه.مدیون دلش نیست که شاید میشد.

ممنون رفقا.

🙏🏻❤️🌱️
دیدگاه ها (۰)

زندگی پر از زیبایی است، به آن توجه کن،به زنبور عسل، به کودک ...

😁😁😁

😁😁🤭

😉😉😅🤤😋

به نظرم همه آدما یه بار باید تا تهش برن!تا ته اون چیزی که خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط