{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها همه این اقای دروغ گو رو میشناسیم که داره با تظاهر کر

بچها همه این اقای دروغ گو رو میشناسیم که داره با تظاهر کردن اینکه عاشق بی تی اسه فالور جمع میکنه بعضیا باورشون شده که ایشون واقعا ارمیه ولی چشاتوپ رو باز کنید این اصن از بی تی اس خوشش نمیاد گولش رو نخورید من که چه الکی باشه چه نه ازش متنفرم
دیدگاه ها (۷۶)

دلبر جان رو با بعدیش خوب اومد مگه حااا مثل قبل میشه

کی میدونه برای کدوم فیلمه صدا ها؟

کی گفته 🤬

خب...

کاش بمیرماز خود قدیمم متنفرم خیلی متنفرمانگار اون کسی نیستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط