{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش...

خسته ایم اما ....
عیبی نداره اصلا می دونی چیه دیگه هیچ حال نمیده
زندگی ما تو سه تا چیز خلاصه میشه
بیدار میشیم
زجر میکشیم
می خوابیم
فدا مهربونیاتون لایک و فالو فراموش نشه :)
دیدگاه ها (۰)

داستان امروز :(

اهنگشو اگه می خواین دایرکت

بفرس براش

هیی روزگار .....

تحلیل موقعیت پارت چهار کنترل:

بچه هاا همینطوری بیاین از خاطرات عجیبی که از خواباتون دارین ...

پارت ۳۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط