{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شمالیا و بقیه بیابن وسططططط ^_____^

شمالیا و بقیه بیابن وسططططط ^_____^
اهاااا اره ایول قر قر قر ^------^
خلم خودتونید :| با عمتون کاری ندارم D:
دیدگاه ها (۴)

:|WTH? :|

نه خر درون دارم که احساساتی شه نه سگ درون دارم که پاچه بگیره...

.-.

اکیپ ما :))))

-gambling- ! 'p¹-

خواب های سمی من

23نمیدونم چم شده دارم پارت میدم عجیبیبببببهوشیوازا ( همین بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط