{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مردم ایران

مردم ایران
هر چی بابامون میگه گوش کنید
بریزید تو خیابون هم دیگه رو بکشید
بعدش چند ماه هم عزادار باشید
ما هم با پول هایی که ازتون دزدیدیم به عمومی‌بازی‌هامون ادامه میدیم

تقسیم کار از این بهتر ؟🤧
دیدگاه ها (۰)

✅ مردم از شدت ناراحتی در اینستاگرام در فضای حقیقی در شیرینی ...

ادامه ۴ جیسو: سلام من جیسوام تو باید ات باشی درسته ات:سلام خ...

اعتماد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط