فكر ميكنم
فكر ميكنم
به اولين ديدارمان
به كافه اى كه قرار است برويم
به چال خنده تو
و به چاهى كه در آن خواهم افتاد
به سيگارى كه برايم روشن ميكنى
و رژ لبى كه خواهم كشيد
و به آدرنالينى كه زير پوستم يورتمه خواهد رفت
به شعرهايي كه برايت خواهم نوشت
به شعرهايى كه برايت ننوشته ام
به شعرهايي كه برايت نخواهم نوشت!
به قبض تلفن
به صحبت هاى نيمه شب
و نگاه هاى اول صبح مادرم...
كه هيچ كس مثل من معنى آن را نمى داند!
فكر ميكنم به احساسى كه دارم
و به احساسى كه ندارى...
و حسرت ميخورم كه اى كاش كمى جوان تَر بودم
تا مى توانستم از پس عشق هاى يكطرفه بر بيايم!
ساعت ١:٢٠ دقيقه بامداد را نشان مى دهد...
تو همچنان همه كَسِ من هستى
و هيچ كس نيست تا به من بگويد:
بكپ بچه...
#جـمیـݪ_رائـع_روعــہ_ابــداع #خاص #جذاب #زیبا #بینظیر #قشنگ #شیک #هنری #FANDOGHI #BEAUTIFUL_NICE
به اولين ديدارمان
به كافه اى كه قرار است برويم
به چال خنده تو
و به چاهى كه در آن خواهم افتاد
به سيگارى كه برايم روشن ميكنى
و رژ لبى كه خواهم كشيد
و به آدرنالينى كه زير پوستم يورتمه خواهد رفت
به شعرهايي كه برايت خواهم نوشت
به شعرهايى كه برايت ننوشته ام
به شعرهايي كه برايت نخواهم نوشت!
به قبض تلفن
به صحبت هاى نيمه شب
و نگاه هاى اول صبح مادرم...
كه هيچ كس مثل من معنى آن را نمى داند!
فكر ميكنم به احساسى كه دارم
و به احساسى كه ندارى...
و حسرت ميخورم كه اى كاش كمى جوان تَر بودم
تا مى توانستم از پس عشق هاى يكطرفه بر بيايم!
ساعت ١:٢٠ دقيقه بامداد را نشان مى دهد...
تو همچنان همه كَسِ من هستى
و هيچ كس نيست تا به من بگويد:
بكپ بچه...
#جـمیـݪ_رائـع_روعــہ_ابــداع #خاص #جذاب #زیبا #بینظیر #قشنگ #شیک #هنری #FANDOGHI #BEAUTIFUL_NICE
- ۳.۷k
- ۰۹ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط