اخ من به تنهایی فدات بشم اخعهههه *____*
اخ من به تنهایی فدات بشم اخعهههه *____*
منم خوشم نمیاد تو خونه تنها باشم :|
وووویییی منم وان دایرکشن دوس^_^
من ۲٬۸۰بودم نیمار چقدر چاق بود :|
اوووف دقیقا
من اصلا هنرمند نیستم :|
اخ فداای نقاط مشترک *_*
عالی بود *_*
منم خوشم نمیاد تو خونه تنها باشم :|
وووویییی منم وان دایرکشن دوس^_^
من ۲٬۸۰بودم نیمار چقدر چاق بود :|
اوووف دقیقا
من اصلا هنرمند نیستم :|
اخ فداای نقاط مشترک *_*
عالی بود *_*
- ۱.۱k
- ۱۵ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط