همیشه هم قافیه بوده اند، 'ســ ـ ـیب' و 'فریـ ـ ـب'!
همیشه هم قافیه بوده اند، 'ســ ـ ـیب' و 'فریـ ـ ـب'!
همانند سیبی که آدم و حوا را فریب داد و حالـــا هم با هم میگوییم
'سیــــــــ ــب'
و دوربین های عکاسی را فریب میدهیمـــ
تا پنهان کنیم اندوهمان را پشت این لبخند مصنوعی…