خانم ها مسئله ی جنسی رو از پسر می پذیرند به خاطر اینکه فض
خانم ها مسئله ی جنسی رو از پسر می پذیرند به خاطر اینکه فضای عشقی رو ایجاد کنند!
مثال: کدوم دختر جامعه ی ما یا جامعه ی جهانی وجود داره که از سکس ِ با پسر تا قبل از ازدواج خوشش بیاد؟؟؟
دخترها متنــــــفرند از اینکه با یک پسر در قبل ازدواج سکس داشته باشند!
امـــــــا
به خاطر یک مسئله اینو می پذیرند ؛ دخترها با اولین پسری که عاشقانه دوسش دارند فقط به این دلیل اقدام به سکس می کنند که به پسر ِ ثابت کنند که بدون من تو رو عاشقانه می خوام. برای ازدواج می خوام. چون تو هستی می خوام.
****دخترها نمیدونن که با هر بار سکس آرام آرام این دختر دیگه از چرخه ی ارزش ها و نگاه و توجه این پسر سقوط می کنه.
و لگاریتمی هم سقوط می کنه ....! نمیدونن....!
به همین خاطر تو عمده ی مشاوره با این دخترها ؛ میگن: آقای دکتر این چیزا رو نگو ؛ اینا.... این آشغالا سروته یه کرباسن ... اینو به من نگو خواهشن ... من متنفرم از مردها....!
میفهمم... میفهمم ... هیچ وفاداری نبوده که پای این بایسته !
چرا؟ چون داستان به سکس کشیده شده!
دکتر انوشه
مثال: کدوم دختر جامعه ی ما یا جامعه ی جهانی وجود داره که از سکس ِ با پسر تا قبل از ازدواج خوشش بیاد؟؟؟
دخترها متنــــــفرند از اینکه با یک پسر در قبل ازدواج سکس داشته باشند!
امـــــــا
به خاطر یک مسئله اینو می پذیرند ؛ دخترها با اولین پسری که عاشقانه دوسش دارند فقط به این دلیل اقدام به سکس می کنند که به پسر ِ ثابت کنند که بدون من تو رو عاشقانه می خوام. برای ازدواج می خوام. چون تو هستی می خوام.
****دخترها نمیدونن که با هر بار سکس آرام آرام این دختر دیگه از چرخه ی ارزش ها و نگاه و توجه این پسر سقوط می کنه.
و لگاریتمی هم سقوط می کنه ....! نمیدونن....!
به همین خاطر تو عمده ی مشاوره با این دخترها ؛ میگن: آقای دکتر این چیزا رو نگو ؛ اینا.... این آشغالا سروته یه کرباسن ... اینو به من نگو خواهشن ... من متنفرم از مردها....!
میفهمم... میفهمم ... هیچ وفاداری نبوده که پای این بایسته !
چرا؟ چون داستان به سکس کشیده شده!
دکتر انوشه
- ۲۲.۴k
- ۰۸ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط