{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی بهشت هم اگر بی‌رضایت خودت بروی

توی بهشت هم اگر بی‌رضایت خودت بروی
برایت بدل می‌شود به جهنم.
چرا روزگار را به خودت سخت می‌کنی، آقا معلم؟

اگر دل ببندی،
هر خراباتی یک بهشت است...

👤 جلال آل احمد
دیدگاه ها (۲)

بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست ب...

عالم همه هر چند که زندان من و توستاز این همه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط