@Alwaysloveyou
@Alwaysloveyou
نمیدانم کی میخواهم باور کنم که این احوال
پرسیها، این به یادت هستم ها
و این دوستت دارمهای مجازی، راه حل خوبی
نیست! در این روزهاییکه دلتنگی حقیقیترین
درد بشر است! تکنولوژی، هرچقدر هم
پیشرفت کند آدمی برایغصههایش یک آغوش
واقعی میخواهد...
نمیدانم کی میخواهم باور کنم که این احوال
پرسیها، این به یادت هستم ها
و این دوستت دارمهای مجازی، راه حل خوبی
نیست! در این روزهاییکه دلتنگی حقیقیترین
درد بشر است! تکنولوژی، هرچقدر هم
پیشرفت کند آدمی برایغصههایش یک آغوش
واقعی میخواهد...
- ۳۷۹
- ۲۹ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط