{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز یه عده شروع کردن به چرت و پرت گفتن نمی خوام دخترای من

باز یه عده شروع کردن به چرت و پرت گفتن نمی خوام دخترای من اینا رو بگن قند عسلای من ته کلا با رفیقاش صمیمه با محبت رفتار می کنه قرار نیست حتما چیزی باشه بینشون لطفا شایعات رو پخش نکنید و بهش اهمیت ندین اینا که اینحرف ها رو می زنن فکر نمی کنن حرف می زنن شما اینطوری نیستید
🍓❤عاشقتونم قند عسلای من❤🍓


ته ته تو پاریس واقعا شبیه یه پرنس بود هنوز نتونستم هندلش کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

منم از این بوسا می خوام

توجه!! توجه!! تویی که اسم خودت میزاری ارم...

شوهر یا ارباب

آمریکاییا این جوری ان که اگه توی جنگ بردن که بردن وگه نه توی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط