{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نتیجه اخلاقی:

نتیجه اخلاقی:


با یونگی نگردید(ولی من ب چپم حساب نمیکنم چون یونگی بایسمه😐✋🏼)[یونگی لاورا ناراحت نشین😂😐]
دیدگاه ها (۲)

من از این زندگی لفت میدم🚶‍♀️🕳💔

این داستان: یونگی شی و ننه خراب😐😂💔

سکوت اختیار میکنم😐✋🏼🚶‍♀️

هههه داداشم کوچیکم الان توی بغل مامانم خوابه😂❗

مخاطب اینا؟ خبببببببببب ادمی هست ک جاش از دنیا جداست. اگه به...

چند نکته خیلی مهم... 😂★من اگه بخوام کسی رو فالو کنم نیاز نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط