{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالوم خرابه

حالوم خرابه
سرم درد میکنه
عضله هام میلرزه
چشام سیاهی میره
همشم تقصیر اون مرتیکه پفیوز بابای سایکوی روانیه آکوآعههههههه
دیدگاه ها (۶)

چرا انقدر خوبههههههه

اهمممم ایشون کی باشننن؟؟؟ خیانتت؟؟؟ https://wisgoon.com/ciga...

بیا برو گمشووووو مرتیکه سایکو روانی زده دختر 16 ساله رو بارد...

میگم اینا مزدوجن

برده عمارت جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط