یادش بخیرقدیماکه
یادش بخیرقدیماکه
"بی کلاس"بودیم
بیشتردورهم بودیم
وچقدرخوش میگذشت
وهرچقدرباکلاس تر
میشیم از
همدیگه دورترمیشیم
،راستش حالاکه فک میکنم
میبینم بی کلاسی چقد زیبا بود
"بی کلاس"بودیم
بیشتردورهم بودیم
وچقدرخوش میگذشت
وهرچقدرباکلاس تر
میشیم از
همدیگه دورترمیشیم
،راستش حالاکه فک میکنم
میبینم بی کلاسی چقد زیبا بود
- ۲.۰k
- ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط