سناریو(درخواستی):
سناریو(درخواستی):
وقتی باهات قهرن ولی تو ، تو دوران pms هستی :
نامجون : این دلیل نمیشه من ازت ناراحت نباشم و بخوام ببخشمت کاری که کردی اصلا خوب نبود و من همچنان منتظر این میمونم که ازم معذرت خواهی کنی
جین : پاشو بیا غذا بخور (نمیری) اگه نخوری اوضاع برای تو بدتر میشه همین حالا هم باهات قهرم ولی نمیخوام الان که بدنت ضعیف هست به خودت آسیب بزنی ولی اینو بدون باهات آشتی نکردم
شوگا : پاشو بیا شکمت و ماساژ بدم بدو (نرفتی و گفتی اگه خیلی برات مهمه باهم آشتی کن) من فقط نگرانت هستم و از آشتی خبری نیست (میاد و بغلت میکنه میذارتت رو تخت)بهتره وقتی میخوابی به این فکر کنی چجوری باهام آشتی کنی
جیهوپ : (روی تخت دراز کشیده بودی میره برات قرص میاره ، کیسه آب گرم میاره و میگی الان باهام آشتی کردی ؟) نه چه آشتی فقط دارم وظیفم و به عنوان پارتنر انجام میدم مراقبت از تو همچین فکری نکن
جیمین : دل درد داری (جواب نمیدی) با توام (بازم جواب نمیدی) خانم پارک کسی که الان نباید جواب بده منم نه شما الان هم پاشو برو اتاق برات کیسه آب گرم بیارم ولی یادت باشه اشتی باهات نکردم اوکی ؟
تهیونگ : پاشو بریم دکتر (گفتی نمیام اکه باهام آشتی کنی میام)نیا آشتی هم نمیکنم به دکتر خبر میدم بیاد اینجا یه جوری میگی انگار نمیدونی من هرکاری بخوام میتونم بکنم
جونگ کوک:(میدونست این هفته موقعش هست پس باهات قهر نکرد گذاشت بعد اینکه حالت بهتر شد)
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
وقتی باهات قهرن ولی تو ، تو دوران pms هستی :
نامجون : این دلیل نمیشه من ازت ناراحت نباشم و بخوام ببخشمت کاری که کردی اصلا خوب نبود و من همچنان منتظر این میمونم که ازم معذرت خواهی کنی
جین : پاشو بیا غذا بخور (نمیری) اگه نخوری اوضاع برای تو بدتر میشه همین حالا هم باهات قهرم ولی نمیخوام الان که بدنت ضعیف هست به خودت آسیب بزنی ولی اینو بدون باهات آشتی نکردم
شوگا : پاشو بیا شکمت و ماساژ بدم بدو (نرفتی و گفتی اگه خیلی برات مهمه باهم آشتی کن) من فقط نگرانت هستم و از آشتی خبری نیست (میاد و بغلت میکنه میذارتت رو تخت)بهتره وقتی میخوابی به این فکر کنی چجوری باهام آشتی کنی
جیهوپ : (روی تخت دراز کشیده بودی میره برات قرص میاره ، کیسه آب گرم میاره و میگی الان باهام آشتی کردی ؟) نه چه آشتی فقط دارم وظیفم و به عنوان پارتنر انجام میدم مراقبت از تو همچین فکری نکن
جیمین : دل درد داری (جواب نمیدی) با توام (بازم جواب نمیدی) خانم پارک کسی که الان نباید جواب بده منم نه شما الان هم پاشو برو اتاق برات کیسه آب گرم بیارم ولی یادت باشه اشتی باهات نکردم اوکی ؟
تهیونگ : پاشو بریم دکتر (گفتی نمیام اکه باهام آشتی کنی میام)نیا آشتی هم نمیکنم به دکتر خبر میدم بیاد اینجا یه جوری میگی انگار نمیدونی من هرکاری بخوام میتونم بکنم
جونگ کوک:(میدونست این هفته موقعش هست پس باهات قهر نکرد گذاشت بعد اینکه حالت بهتر شد)
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
- ۱۶۹
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط