والا بخدا😒 😒 😒
والا بخدا😒 😒 😒
حالا همینطوری نمیتونین ادا در بیارین که دوسم دارین😒 😒 فقط میتونم بگم خعاک✋ 😐
حالا همینطوری نمیتونین ادا در بیارین که دوسم دارین😒 😒 فقط میتونم بگم خعاک✋ 😐
- ۱۸۶
- ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۵۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط