بابااااا دیشب وراجاااای ویس نزاشتن بخواااابم
بابااااا دیشب وراجاااای ویس نزاشتن بخواااابم
الانه خیییییلیییی خوابم میاااد
نامردااای ورورووی خواب ازسر بدر کن هاااا
من خوابم میاااااااااااااععع
الانه خیییییلیییی خوابم میاااد
نامردااای ورورووی خواب ازسر بدر کن هاااا
من خوابم میاااااااااااااععع
- ۱.۰k
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط