همه پز مخاطب خاصشون رو میدن , ما هم گفتیم پزش رو بدیم : م
همه پز مخاطب خاصشون رو میدن , ما هم گفتیم پزش رو بدیم : مخاطب خاص من خیلی تیکه هستش, اصلا تو دنیا فقط یه دونست , هزاران بار رنجوندمش اما هیچی نگفته , هر وقت اراده کنم , در دسترسه , همیشه بهش میگم : ازت ممنونم که تو مخاطب خاص منی ( خدا جونمممممممممممم)
- ۹۵۸
- ۰۴ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط