{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

±‏چآۍ برای من اینجوریه که:

±‏چآۍ برای من اینجوریه که:
از بیرون برگشتم خونه :
واسا اول یه چایی بذارم.
میخوام بشینم پای کار و درس :
قبلش یه چای بذارم
فلان پروژه باید سریعا انجام بشه:
باشه ولی باید یه چای بذارم
زامیبا حمله کردن
و جهان داره نابود میشه : اوکی چند
لحظه صبر کن یه چای بذارم .. ꧇)☕️🍂
دیدگاه ها (۱)

هر وقت حس کردی حالت خوب نیستخودت به دادش برس

🔌• Black

این کلیپ رو ازدست ندین حتما ببینید#پیشنهـاد_دانلـود👌‌‌‌‎‌‌‎‌...

#دی‌ماهی....

پایین

سناریو بلولاک

اهم، شب شد و من دوباره دیوانه شدم. متنی برای قند عسلم نوشتم😀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط