{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواست کسے باشد

دلم میخواست کسے باشد
که مرا " بلد" باشد .
بلد بودن مهم تر از عاشق بودن یا حتے دوست داشتن است

کسے که تو را " بلد " باشد ،
با تمام پستے بلندے هایت کنار
مے آید ،
میداند کے سکوت کند ،
کے دزدکے نگاهت کند ،
کے سرت داد بزند ،
و کے در اوج عصبانیت،
محکم در آغوشت بگیرد .. !
کاش کسے باشد ،
که مرا " بلد " باشد .. !
دیدگاه ها (۱۳)

کنار توزندگی در متروکه ترین کلبه دنیابرایمحکم قصر نشینی دارد

#colorful_dragonfly دوستای جدیدم که فالو و لایک نشدن کامنت ب...

#railway

#sunset#sea#planet

پارت ۱۰کاکاشی باور نمیکرد چی شنیده، ولی هر چی فکر میکرد با ع...

فیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط