{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اجی ته یون^_^

اجی ته یون^_^
اجی سویانگ^_^
دونفر اول این دو مسابقه بودن
اما این یکی مسابقه همون جور که گفتم اهمیت زیادی برام داره
خودمم شرکت میکنم
(از یکی از ایدلاتون درحال گریه کردن یا ورزش کردن عکس بدید)
⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧
اونایی که دوسم دارن میدن^_^
دیدگاه ها (۸)

اینم عکسم برای مسابقه^_^

کدومو بزارم برات اجی

آجی سویانگم اول شد^____^تبرییک@_@آجی دوقلومم دوم شد^_^

فردا مسابقه ویژه داریم میخوام حتما همه باشنمخصوصا اونی زهراو...

بچه ها ناراحتم....

Part:56. #ریاست.عشق𝐓𝐡𝐞.𝐩𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞...

Part:54. #ریاست.عشق𝐓𝐡𝐞.𝐩𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐧𝐜𝐲...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط