اگه مَردی...؟
اگه مَردی...؟
مرد بمون...اگه نیستی...نامردی نکن...!!؟
اگه تنهایی...؟
تنها بمون...اگه نیستی...تنهاش نذار...!!؟
اگه نجیبی...؟
نجابت کن...اگه نیستی... هرزگی نکن...!!؟
اگه عاشقی؟
عاشق بمون...اگه نیستی...حُرمت عشقو نشکن...!!؟
مرد بمون...اگه نیستی...نامردی نکن...!!؟
اگه تنهایی...؟
تنها بمون...اگه نیستی...تنهاش نذار...!!؟
اگه نجیبی...؟
نجابت کن...اگه نیستی... هرزگی نکن...!!؟
اگه عاشقی؟
عاشق بمون...اگه نیستی...حُرمت عشقو نشکن...!!؟
- ۶.۹k
- ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط