{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تک پارتی بی تی اس 💐

تک پارتی بی تی اس 💐

وقتی عضو هشتمی و خیلی آدمه خوشحالی به نظر میای ولی خیلی هیت می‌گرفتی و هیترا تهدیدت میکردن و هیچکدوم اعضا تا حالا ندیده بودن گریه کنی 🥲

( همه جا پر شده بود از صدای آهنگ همتون داشتین برای آلبوم جدید خیلی زیاد تمرین میکردین و خودتونو آماده میکردین ، بلخره تمرین تموم شد و رفتی سراغ گوشیت که چند تا پیام ناشناس به گوشیت امد)
« پیام ناشناس»
ناشناس: دختره ی هرزههه گمشو از توی گروه
ناشناس: تو لیاقت هیچی نداری گمشوو
ناشناس: اگر بی تی اس تو توش نبودی خیلی خوب بود
ناشناس: گمشوو
ناشناس: بمیررر
ناشناس: چرا نمیمیری و همه رو راحت نمیکنی
و.....
( همینطور داشتی پیاماشون رو میخوندی یه بغض خیلی بدی کرده بودی که جیمین امد پیشت)
جیمین: حالت خوبه ات؟؟!
ات: ا..ا.. آره خوبم.. ببخشید باید برم دستشویی ( لبخند مصنوعی)

( رفتی دستشویی و بغضت شکست ولی بیصدا گریه میکردی و وقتی گریت تموم شد صورتتو شستی تا متوجه نشن گریه کردی و خدا خدا میکردی قرمزیه صورتت رفته باشه)

نامجون: ات چرا...صورتت قرمزه؟!( نگران)
جیهوپ: راس میگه اتفاقی افتاده ( نگران)
جین: خوبیی
جونگکوک: نکنهه......
اعضا رو به جونگکوک: نکنه چی؟!!
جونگکوک: نکنه گریه کردی؟؟!
شوگا: چرا چیزی نمیگی ات ( نگران)

(خواستی جوابشون رو بدی که دوباره پیام ناشناس برات امد اعضا هم کنجکاوانه نگاه گوشیت کردن)

ناشناس: چرا نمیمیری هااا
ناشناس: حالم ازت بهم میخوره
ناشناس: خیلی چندشی
ناشناس: بمیررر اشغال

و بعد روبه اعضا گفتی: میشه برم اتاقم

تهیونگ: اول یه سوال میپرسم اگر راس بگی باشه
ات: چی
تهیونگ: تو واقعا حالت خوبه,؟! نمیخوای حرف بزنی؟؟؟!
ات: نه حالم خوب نیس.. اصلاً حالم خوب نیس...میخوام باهاتون حرف بزنم اما تا میخوام حرف بزنم انگار هیچی نیس....خسته شودم ( بغض)

( اعضا همه باهام بغلت کردن بغلشون خیلی آرامش بخش بود کم کم گریت گرفت)

شوگا: عه چرا گریه میکنی؟( مهربون)
جونگکوک: نمیگی اگر تو حالت خوب نباشه ماهم حالمون خوب نیس( بغض)
تهیونگ: جونگکوک راس میگه ما یه خانوادیم
جین: تو همیشه پیشه ما بودی ماهم باید کناره تو باشیم فداتشمم
جیهوپ: به اون هیترا اهمیت نده تو ما رو داری و آرمی هارو ( مهربون)
ات: ازتون ممنونم...که همیشه کنارمین( گریه شدید و لبخند)
جیمین: اتت شیی نمی‌بخشمت...چرا بهم نگفتی حالت بدهه ( گریه)
ات: چون نمیخواستم ناراحت شی ( گریه شدید)
جیمین: ولی اینطوری بیشتر ناراحت میشم قربونت برم ( بغض)

( که همه اعضا باهم گفتن)

اعضا: ما پشتتیم اتت ( داد)
ات: م..م.. ممنونم ( خنده و گریه)
جونگکوک: آفرین همیشه بخند
جیمین: وقتی میخندی خیلی خوشگل تر میشی
نامجون: قشنگ ترین خنده ای که دیدم خنده تو بوده ( مهربون)
ات: یاااا پسرا ( خجالت)
( و اعضا همشون زدن زیر خنده و اون روز رو کلی خوشگذروندین)

( بعضی وقتا وقتی حالمون بده نباید تو خودمون بریزیم چون ممکنه اون کسایی که میتونستن کمکتون کنن تا آخر عمرشون این درد رو تحمل کنن)🥲

پایان⁦⊂(◉‿◉)つ⁩
دیدگاه ها (۵)

اوخوداااا این کیوت خرووو نگاه کننن 🥺🥺🥺❤️‍🔥💞😭😭

شوگا: تو ماله منی ( پوزخند)ات: نمیخوام....نمیفهمی ( داد)شوگا...

قفلی زدم روی این آهنگ ❤️‍🔥🎧

وقتی دخترش بودی و روی نمراتت حساس بود....پارت آخرویو اتکه تص...

تک پارتی بی تی اس ☀️🌀همه داشتید توی کنسرت بی نقس دنس میرفتید...

ویو ات بعد از صدای شلیک فکر کردم مردم اما وقتی دیدم تو محیط ...

پارت۵ویو جیهوپزنگ زدم اعضا بیان پیشم الان فقط اونا میتونن حا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط