{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه بابا

نه بابا
خدایی؟😂😂😂
فقط ۲ ۳ ساعت نبودم باو
بعدشم
اون موقعا که یه هفته یه ماه رو کلا نبودم همچین پیامی نمیومد
چیشد یهو🗿🗿😂
و بعله
گوشیم خره
دیدگاه ها (۳۹)

خوبه ایندفعه سوکونارو نیاوردن🗿👌

کمی آرامش

دیبش دیبیدی داب داب داب یس ییسسسدیبیدی دیبیدی دیییب دیییب دا...

برا کپشن نوشتن نیاز به فکر ندارم همینجوری رگباری پست میکنم ف...

پارت بیست و سوم(ذوقعلی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط