{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم،

بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم،



بابام گفت: عموت که اومد میری جلوش اگه شیرینی آورده بود، میگی عمو خودت شیرینی هستی، چرا شیرینی آوردی، اگه گل آورد، میگی عمو خودت گلی چرا گل آوردی...
منم گفتم باشه، خلاصه!
عمو اومد و دیدم واسه عید قربون یه گوسفند آورده..!


من بچه بودم میفهمی؟؟؟
بچهههههههههه
دیدگاه ها (۳)

#اکیپ-سیاه

#اکیپ سیاه

عاشق اون درختیم♥ #اکیپ سیاه

#اکیپ سیاه

Part3ویو راوی یک حموم 20 دقیقه ای گرفتن ولی تالیا با داد خوا...

ارباب خشن من ۱۳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط