گوساله گفت : پدر بزرگ، آدمها ما را میکشند و همه جای ما را
گوساله گفت : پدر بزرگ، آدمها ما را میکشند و همه جای ما را میخورند! اما خرها را نه می کشند و نه هیچ جایشان را میخورند...! یعنی واقعا آنها خوردنی نیستند...؟! چرا این همه اختلاف؟ پدر بزرگ گوساله گفت : پسرم آنها به "مزرعه دارها" سواری میدهند پس زنده میمانند! یادت باشد راز زنده ماندن در مزرعه است ...
- ۲.۹k
- ۲۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط