دوست داشتن
دوست داشتن
که عیب نیست بابا جان.
دوست داشتن دل آدم را روشن میکند.
اما کینه و نفرت
دل آدم را سیاه می کند ...
اگر از حالا دلت به محبت انس گرفت
بزرگ هم که شدی آماده ی.
دوست داشتن چیزهای خوب
و زیبای دنیا ، هستی دل آدم
عین یک باغچه پر از غنچه است
اگر با محبت غنچه ها را آب دادی
باز می شوند ؛ اگر نفرت ورزیدی
غنچه ها پلاسیده میشوند ...
که عیب نیست بابا جان.
دوست داشتن دل آدم را روشن میکند.
اما کینه و نفرت
دل آدم را سیاه می کند ...
اگر از حالا دلت به محبت انس گرفت
بزرگ هم که شدی آماده ی.
دوست داشتن چیزهای خوب
و زیبای دنیا ، هستی دل آدم
عین یک باغچه پر از غنچه است
اگر با محبت غنچه ها را آب دادی
باز می شوند ؛ اگر نفرت ورزیدی
غنچه ها پلاسیده میشوند ...
- ۳.۴k
- ۲۱ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط