{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد آدمی،

کاش میشد آدمی،
گاهی فقط گاهی!
به اندازه نیاز بمیرد بعد بلند شود.
خاک هایش را بتکاند
اگر دلش خواست! برگردد به زندگی
دلش نخواست بخوابد تا ابد

#خسرو_شکیبایی
دیدگاه ها (۱)

محکوم خویشم...

کاش مےشد آدمے، گاهےفقط گاهےبہ اندازه نیاز بمیردبعد بلند شودآ...

🍃انسان همین موجود ضعیف همین موجود ناتوان ، گاهی آنقدر تنهاست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط