{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک میکنی فرشته🧚🏻‍♀️✨

لایک میکنی فرشته🧚🏻‍♀️✨

تو مال من میشی...
تو پنجمین فصل سال؛
تو چهارمین ماه زمستون؛
تو فرودگاهی که کشتی میاد¡
ساعت 25:69 دقیقه:)
تو شبی که آسمونش خورشید داره؛
تاریخ 33 ام اکتبر؛
وقتی که روی ماه ایستادیم؛
توی فصل زمستونی که کریسمس نداشته باشه؛)
توی سالی که هیچ وقت ماه کامل نشه؛
توی هفته ای که پنجشنبه نداشته باشه؛
وقتی که دیگه دوستت نداشته باشم؛
همین قدر غیر ممکن¡:)
دیدگاه ها (۶)

ناپلئون گمشده (فصل دوم)پارت ۵۰بهار آمد. برف آب شد. باغچه پر ...

قشنگ ترین امای جهان . کسی که همیشه کنارم بودی چه در خوبی چه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط