{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متن یک نامه خودکشی بجا مانده از دهه 1970:

متن یک نامه خودکشی بجا مانده از دهه 1970:
"به سمت پل میروم؛
اگر در مسیر حتی یک نفر
به من لبخند بزند
نخواهم پرید"
به آدمها لبخند بزنید؛ شاید با يک لبخند فرشته نجات كسى شدید...
دیدگاه ها (۰)

شورت لامبادا

″Why we″His eyes are still shiningPart:2کوک:بازومو ول کن خوا...

چپتر هفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط