{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[کآش هَنوزم‍ مثل بَچگیآمون تَ‍نهآ تَلخی زندگیمون شِربَت س

[کآش هَنوزم‍ مثل بَچگیآمون تَ‍نهآ تَلخی زندگیمون شِربَت سرَمآ خوردِگی بود:)
دیدگاه ها (۱)

اگه بیش از حد به کسی خوبی کنی وابستت نمیشه رئیست میشه:)...

یکی یه جا نوشته بود بد بودی ولی همونم خوب بود..خواستم بگم خی...

مطمئن باش «پشتش گرمه»اونی که راحت میذاره و میره!!🙂🖤

ازقدیم گفتن عشق روگدایی نکناخه به گداچیزخوب نمیدن🥀🖤

...

پرنسس من ۸

درخواستی تک پارتی از ایتوشی رین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط