{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لوا ...

لوا ...
اصلا حرفی ندارم حالم خرابه
کاش میباختیم ولی لوا نمی رفت
هیچکس دیگه جای لوا رو نمیگیره بدون لوا ما می مونیم و رافینیا و یامال و فران تورس فران خیلی خوبه ولی به لوا نمیرسه واقعا دلم براش تنگ میشه 🖤
اصکی از nexrt
دیدگاه ها (۰)

اینم اون یکی

جونننننن

این یکیشونه اگه دوست داشتین اون یکی ها رو هم بزارم

منم نقاشی هامو بزارم ؟ براتون ؟

Part: 1The name of the story: My cold CEO(مدیر عامل سرد من)ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط