{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جووووون

جووووون
دیشب بلند شدن بعد احساس کردم یه جن تو صورتم اومده نگو صورت خودم بود که روی آینه بود
فقط توی تاریکی
🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۱۸)

به به عجب جیگرایی-

میشه دوما بمیرههههههازش بدم میاددددددنههههه

نصف چت منو دوستم وقتی ایده ای برای چت نداریم به روایت تصویر:

می‌دونی موزان و تانجیرو هم زیاد بد نیستا-

عااااا.... اوکی دوستان یک سوال... من دیشب ساعت 11 و نیم بود ...

my love part 12

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط