{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای آره

وای آره
من یه جایی جامونده بودم خواستم از رفیقم بگیرم که دست خطشو دیدم پشیمونه شدم‌ الان خدایش یکم بهتر شده 😅😂❤️
دیدگاه ها (۴)

وایی دقیقا 😅😂❤️‍🩹

وای آره 😁🫠❤️

☠️💀☠️❤️‍🔥

وای حق 😅😂❤️یه بار تو مدرسه داشتم می‌رقصیدم که رفیقم پریسید چ...

بچه ها من دیشب تصمیم گرفته بودم زمانی که همه تو کارخونه خواب...

یه چیز جدید(about bts)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط